Solskjaer’dan Ndour açıklaması: İşte kadroya alınmama nedeni

Solskjaer’dan Ndour açıklaması: İşte kadroya alınmama nedeniBeşiktaş Teknik Direktörü Ole Gunnar Solskjaer, Antalyaspor ile 1-1 berabere kaldıkları mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu. Norveçli çalıştırıcı maç kadrosuna alınmayan Cher Ndour’la ilgili, ” Ndour’u kadro dışı bırakmak zorunda aldık. Kiralık bir oyuncu. Belki gider belki kalır, net bilgim yok.” diye konuştu.
Haber Merkezi26.01.2025 – 19:42
Haberler

Beşiktaş, Trendyol Süper Lig’in 21. haftasında Antalyaspor ile deplasmanda 1-1 berabere kaldı.
Mücadelenin ardından siyah-beyazlıların teknik direktörü Ole Gunnar Solskjaer açıklamalarda bulundu.

Norveçli çalıştırıcının açıklamaları şöyle:
“Emre Belözoğlu’nun buradaki ilk maçıydı. Baskılı başlayacaklarını biliyorduk. İlk 15 dakika ağırdık ama sonrasında maçı kontrol etmeye başladık. Biz bu kadar ağır oynamamalıyız. Ben de öğrenme sürecindeyim. “

“14 yabancımız var ve 12’sini kadroya alabiliyoruz. Ndour’u kadro dışı bırakmak zorunda aldık. Kiralık bir oyuncu. Belki gider belki kalır, net bilgim yok. Yeni oyuncularla ilgili başkanla sürekli görüşüyoruz, planlarımız var.”
- Etiketler :
- Haberler –
- Spor
- Spor&Skor
- Beşiktaş
Haber Kaynak : NTV.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”